Pazartesi, Eylül 04, 2006

DreamHost Panel'i

Bilen bilir bir kaç aydır Acemi Blogcu'nun tavsiyesi ile DreamHost kullanıyorum. Kendimi daha önce hiç bu kadar rahat ve ferah hissetmediğimden de her fırsatta arkadaşlara bu firmayı tavsiye etmekten geri kalmıyorum. Ama bazen beni gıcık eden bir sorunla karşılaşıyorum.

Anasayfasındaki LOG IN butonuna basılarak girilen panel kimi zaten saatlerce ulaşılamaz oluyor. Butona basıp öyle saatlerce bekliyorsunuz. Tarayıcıdan yada bağlantıdan zannedip farklı yollara başvurabilir mesela başka tarayıcılar, bilgisayarlar, hatta internet hatları deneyebilirsiniz. Nafile...

Sunucuların durumunu belirten özel bloglarında ise konuyla ilgili en ufak bir bilgi bulunmuyor. (Düzeltme: Bu cümlemle ilgili olarak yazıya yapılmış yorumlara göz atıp konu ile ilgili Ali'nin yapmış olduğu düzeltmeyi dikkate alınız.)

Ama tabi ne olursa olsun bu durum, DreamHost'un şimdiye kadar karşılaştığım en iyi servis olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

2 yorum:

ali dedi ki...

Genellikle panel erişilememesi gibi durumları da bloglarında belirtiyorlar (örneğin yakın zamandaki iki kayıt için bkz. 1, 2), fakat bazen yoğunluk nedeni ile de erişim zorluğu yaşanabiliyor. Bu gibi durumlarda kullandıkları yük dengeleyici sunucularını pas geçerek panel sunucularından birisine doğrudan giriş yapmayı deneyebilirsiniz.

panel.dreamhost.com (yük dengeleyici)
panel2.dreamhost.com
panel3.dreamhost.com
panel4.dreamhost.com
panel5.dreamhost.com

Bu arada DreamHost'dan genel olarak memnun olduğunuza sevindim :)

Serkan dedi ki...

Düzeltme için teşekkür ederim. Ana metnin içerisin de ekleme yaptım.

Ayrıca bu yeni erişim yolunu öğrendiğim çok iyi oldu. Ne olur ne olmaz.