Cumartesi, Kasım 04, 2006

Sefil

Google'da sefil anlamına gelen İngilizce sözcük olan 'miserable'yi arayınca bu dünyalı ile karşılaşıyoruz. Bunu epey zaman önce bir gazete haberinde görmüştüm. Kontrol ettim halen öyle.

Katkı olsun diye bende miserable yazdımımda o yaratığın sayfasına bağlantı vereceğim ki yeri değişmesin. Çünkü Google bir siteye bağlantı verirken kulandığınız kelimeyi önemsiyor. Benim gibi pek çok kişi miserable sözcüğünü yazığında bu sayfaya başlantı vermiş ki aramada ilk sırada o çıkıyor. Google'ın dikkate aldığı tek ölçüt olmasa da önemlilerinden birinin bu olduğunu biliyoruz.

Ben bundan sonra sefil yazdığım zamanlarda da bu sayfaya bağlantı vermeye karar verdim. Bakın yazıyorum; sefil, sefil, sefil, sefil :)

Tabi unutmamak gerek; seçim olur değişir bu adam. Oturur belki kolduğuna bir başka melek. Notumuzu ekleyelim; bugünlerde bu sayfada George W. Bush'dan bahsediliyor.

Hiç yorum yok: