Pazar, Kasım 05, 2006

Bilişimtrak Comtech 2006

Trabzon'da katılma fırsatı bulduğum bir bilişim fuarı daha oldu; Comtech 2006. Daha önce de bir iki tanesine gitmiştim.

Koca fuar sanki taşınabilir bilgisayar üreticilerinin ellerinde kalan 32bit ürünleri bitirmek üzere tasarladığı bir akşam pazarı gibi. O kadar bilgisayar arasından sadece bir tane (o da eski model bir Celeron M) bilgisayarın Windows'suz satın alınabileceğini öğrendim.

Aslında birşeyler bulamayan tek ben değildim. Doğru dürüst göz atılacak katalog bile yoktu hiç bir stantlarda. İlgi duymadığım ürünlerin olduğu fuarlardan elim bir çanta dolusu katalogla çıktığımı bilirim acaba şimdi niye elimde tek kağıt parçası olmadan döndüm? Sanırım tasarruf zamanı :)

Birisi ayrıntılı bilgi alabileceğim internet sitelerinden bahsedince, hatalı not almamak için yazılı olarak görmek istedim. Okuyabileceğim bir afiş yoktu. Kart yada katalogdan bahsetmeye gerek yok herhalde...

Hiç yorum yok: