Cuma, Kasım 10, 2006

Halen 10 Kasım

Bugün 9'a 10 kala gibi evden çıkmam gerekti. Geçen yıllarda genellikle bu saatlerde evde televizyon karşısında olurdum. Haliyle 15 dakika sonra yaşanacak bir dakikalık hayatın donuşuna hazırlıklı, sadece bekliyordum.

Ne oldu? Dolmuştaki ambülans geliyor sananlara saati hatırlatmaktan fazlasına gerek olmadı. (Hiçbir) Araba durmadı kimse sinirlenince köklediği kornasına basmaya tenezzül etmedi. Hatta "ee 9'u 5 geçiyorsa ne olmuş" gibi cevap verenler oldu... Yok yok aslında arkadan hızla ambülans geliyordu!

22 Eylül'e dönelim. KTÜ'nün açılışı yapılıyor. Zaten geç kaldığı için tören alanına koşuşturan ben ve okulun kimi öğretim üyeleri, İstiklal Marşı duyulduğu gibi oldukları yerde çakılı kalıyorlar. Arkadan da bir kaç genç (genç falan değil yıldın herifler) sohbet istiflerini bozmadan hafif neşeli (hatta bence çakırkeyf) hiç bir şey olmamışçasına (bizim gibi) onca heykelimsi komik insanın yanından geçiiip gidiyor.

Utanıyorum...

Hiç yorum yok: