Pazartesi, Ekim 23, 2006

PozitifPC'yi Destekleyenler :)

Sanırım 2-3 haftadır, yoğunluğumdan dolayı, PozirifPC'ye uğrayamıyordum. Şu aralar forumuna işim düştü ve çok fazla kullanamadığım yeni haline topluca göz atma fırsatı buldum. Destekleyenler sayfasına baktığımda bir de ne göreyim. Tam da 7.sırada benim bloğum. Gözlerim yaşardı açıkçası. Hem de 7.sırada olabilmek benim için ayrı bir onur. (Bilen bilir 6 yada 5 olmasından daha önemli benim için...)

Yeni halini geliştirirken Joomla 1.5 Beta kullanmışlar ve yine ellerindekini kendilerine saklamanın ötesine geçip, gerçekleştirdikleri yerelleştirmeyi bizimle paylaşmışlar. Joomla'nın yeni sürümü Türkçe dil desteği ile elimizin altında oluvermiş.

Tam olarak benzeşmeseler de bir diğer Fazlamesai.net sayıyorum PozitifPC'yi...

Hiç yorum yok: